zaterdag 20 mei 2017

The Carebox

Dat de tijd snel gaat, dat merk ik telkens ik aan mijn blog werk. Te veel tijd zit er tussen berichten in, maar het is dan ook razenddruk geweest en er is nog geen licht te zien aan het einde van de tunnel. 

Het begon allemaal een beetje met een telefoontje van de prachtige madammen die hun schouders zetten onder 'The Carebox'. Het idee erachter is supertof. The carebox is een driemaandelijkse ontdekkingsbox met daarin producten over beauty, home & lifestyle. Op die manier leer je nieuwe artikelen kennen, kan je ze uittesten, je laten inspireren, genieten!!!!

Het zijn allemaal cruelty-free en ethisch verantwoord producten, een belangrijk gegeven. Ik leerde ze zelf kennen omdat ik een box cadeau kreeg van mijn zus en daar echt volop heb van genoten.

En begin dit jaar gingen ze nog een stapje verder. Niet enkel wordt er nu gedacht aan the ladies, ook voor the babies hebben ze een box ontwikkeld. Een ideaal geboortecadeau!!!
En ik kreeg de eer er een artikel van Kotkedei in te stoppen. The baby-bib voor kleine zevertotjes. Een hele eer en een mooie kans om Kotkedei wat groter te maken. So thanks ladies...

Neem snel een kijkje op hun site https://thecarebox.be/







Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen